سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰۰ شاهرودی به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه کردند

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه ۷۰۰ نفر به مراکز مشاوره این اداره مراجعه کردند، گفت: این افراد از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

حسن غربا  به مناسبت هفته سلامت روان به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه شش مرکز مشاوره خدمات عمومی و روانشناختی و سه مؤسسه در این حوزه فعال است، گفت: فعالیت این مراکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت روان جامعه است.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال  تاکنون ۷۰۰ نفر به این مراکز مشاوره مراجعه داشته اند، افزود: برای این تعداد یک هزار و ۳۳۳ جلسه مشاوره برگزار شده است.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه این مراکز در حوزه‌های مختلفی رایگان مشاوره و روانشناختی ارائه می‌دهند، ابراز داشت: ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و تربیتی، مشاوره سالمند، مشاوره اشتغال و اعتیاد از جمله خدمات مشاوره‌ای این مراکز به شمار می‌روند.

غربا ضمن بیان اینکه کاهش اختلالات روانی و تنش‌ها رویکرد مهم این مشاوره‌های حوزه ازدواج است، تصریح کرد: طی سال جاری برای یک هزار و ۵۱ نفر در سطح شهرستان آموزش‌های خانواده، پیش از ازدواج و هنگام ازدواج ارائه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.