سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پرعیارسازی مجموعه سنگ آهن مرکزی ایران بافق

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با افتتاح کارخانه خردایش و پرعیارسازی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، ظرفیت پرعیارسازی مجموعه از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به بافق و در آیین افتتاح کارخانه پرعیارسازی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: یکی از بزرگترین حوزه‌های زیرساختی ما، حوزه صنعت معدن و فولاد است و شهرستان بافق و استان یزد از قطب‌های بزرگ صنایع فولادی و دارای معادن بسیار غنی است.

 او افزود: برای رونق تولید باید عیار سنگ آهن بالا برده شود که این طرح کاریز ۲ و کارخانه خردایش و پرعیارسازی با سرمایه گذاری صندوق فولاد و بخش خصوصی راه اندازی شد.

 مرتضوی تصریح کرد: این طرح، ظرفیت پرعیارسازی مجموعه را از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد افزایش می‌دهد و این یک کار مهم و دانش بنیان است که موجب افزایش تولید و رونق اقتصادی می‌شود.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق نیز گفت: از مجموعه پروژه‌های سرمایه گذاری و توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق که آغاز افتتاح پروژه‌های چهل گانه مجموعه این شرکت است، بهره برداری به عمل آمد.

 او افزود: با افتتاح این مجموعه‌ها بیش از ۴ هزار نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود و برای این مجموعه‌ها بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 حمیدیان بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در حوزه‌های زیر ساختی، رفاهی و معدنی طرح‌های خود را به سرانجام برسانیم.

برچسب ها: صنایع فولادی ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.