سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰ هزار و ۶۲۵ مترمربع اراضی ملی به بیت المال بازگردانده شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از ۳۰ هزار و ۶۲۵ مترمربع زمین به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال در کرمان به بیت المال بازگردانده شد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با انجام تحقیقات و بررسی‌های اخیر خود متوجه شدند، شمار زیادی زمین در محدوده شهر کرمان به صورت غیرمجاز و با سندسازی‌های جعلی به تصرف برخی افراد سودجو در آمده و کلاهبرداری از شهروندان و ایراد زیان به خریداران این زمین‌ها نیز متصور است.

او افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری از خرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان، طرحی را  برای مبارزه با این زمین خواری‌ها در سطح استان کرمان اجرا کردند و با تلاش شبانه روزی موفق شدند در مجموع بیش از ۳۰ هزار و ۶۲۵ متر مربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آن‌ها را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، به بیت المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۴ متهم دخیل در این زمین خواری و سندسازی‌های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضایی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد این اقدام پلیس، جلوگیری از کلاهبرداری‌های ناشی از نقل و انتقال این زمین‌ها به شهروندانی بود که در صدد تهیه زمین بودند و قطعا با زیان و مشکلات بزرگی روبرو می‌شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.