سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان ۴۶۰۰ نفر از مردم محروم توسط ۴۲ تیم جهادی

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ‎با اعزام ۴۲ تیم تخصصی در طول یک ماه گذشته چهار هزار و ۶۰۰ نفر مورد ویزیت تخصصی رایگان قرار گرفتند.

افشین آریایی نسب، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه افتخار ما خدمت بی‌منت به بیماران در مناطق دورافتاده و حاشیه شهر‌ها است، بیان کرد: ‎با اعزام ۴۲ تیم تخصصی در طول یک ماه گذشته چهار هزار و ۶۰۰ نفر مورد ویزیت تخصصی قرار گرفتند.

وی با اشاره به این مطلب که دغدغه بسیج جامعه پزشکی کاهش آلام مردم محروم در جامعه است، بیان کرد: تیم‌های درمانی و پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس و وحدت ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق حاشیه شهر اعزام که در این طرح مردم جامعه هدف روستایی و حاشیه نشین و کم برخوردار ویزیت شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان هدف از اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق روستایی محروم دانست و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم‌های درمانی به روستا‌های فاقد خانه بهداشت به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

وی ادامه داد: این گروه‌ها متشکل از پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه دادند و ارائه خدمات درمانی در روستا‌های محروم با استقبال مردم مواجه شد.

آریایی نسب عنوان کرد: برپایی‌ایستگاه سلامت کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌ها، حضور کارشناسان بهداشتی و سپاه شهرستان و ارائه خدمات بهداشتی، توزیع تراکت آموزشی و مشاوره تغذیه سالم به مراجعین از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در بود.

وی خدمات رسانی به محرومان جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران مناطق کم برخوردار نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.