سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه‌جایی یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر از مبادی استان کردستان

در شش ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر با ۲۲۰ هزار سفر ثبت شده از مبادی کردستان جابه‌جا شدند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه قریب به ۹۰ درصد جابه‌جایی‌های حوزه حمل و نقل در کشور از طریق جاده‌های مواصلاتی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها راه جابه‌جایی مسافر در استان کردستان به صورت زمینی، در حال انجام است، به همین دلیل قریب به ۱۰۰ درصد جابه‌جایی مسافران از این طریق صورت می‌گیرد.

عبدالرحمن حسینی تعداد سفر‌های ثبت شده با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی شش ماهه اول امسال را ۲۲۰ هزار سفر عنوان کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در قالب این تعداد سفر ثبت شده، حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر از مبادی استان جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در ادامه با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان، اذعان کرد: افزایش ناوگان حمل و نقل از لحاظ تعداد نیز جهت تامین استان در مناسبت‌های مختلف نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه این اداره کل اقداماتی را در این خصوص انجام داده است.

وی در سخنانی به مسافران نیز توصیه کرد حدالامکان مسافرت‌های خود را از قبل برنامه ریزی و نسبت به تهیه بلیط به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنند.

حسینی شناسنامه دار بودن ناوگان حمل و نقل و رانندگان را مهم‌ترین مزیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و افزود: جهت ارتقا سطح خدمات، شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.

حدود ۲ هزار دستگاه و ۳ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان کردستان در حال فعالیت هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.