سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصفیه خانه آب دارخوین در آینده نزدیک افتتاح می‌شود  

فرماندار شادگان از افتتاح تصفیه خانه دارخوین در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.

 فرماندار شادگان، مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات از توسعه و تکمیل تصفیه خانه آب دارخوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

 صالح زاده فرماندار شادگان دراین بازدید از افتتاح تصفیه خانه دارخوین در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه تصفیه خانه دارخوین اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی جهت تکمیل تصفیه خانه دارخوین گفت: این پروژه از سال ۸۶ کلنگ زنی شده و بصورت راکد باقی مانده بود، اما اکنون با پیگیری‌های انجام شده یک اقدام مهم و بزرگ دیگر از دولت سیزدهم در شهرستان شادگان به سرانجام رسیده است.

فرماندار شادگان افزود: با بهره برداری از این پروژه شهر‌های شادگان، خنافره، دارخوین و ۱۶۰ روستای تابعه شهرستان از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

آقای صالح زاده به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه تصفیه خانه دارخوین اشاره کرد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه دارخوین ۱۳۵۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز است.

او افزود: تصفیه خانه آب دارخوین بصورت آزمایشی وارد مدار شده تا تست‌های لازم برای افتتاح انجام شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.