سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین به ادارات بیمه سلامت استیجاری در شهرستان ها

استاندار کرمانشاه گفت : در شهرستان‌هایی که ادارات بیمه سلامت استیجاری هستند، آماده هستیم که زمین در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در اجلاس مدیران ارشد بیمه سلامت ایران که در کرمانشاه برگزار شد، گفت : کرمانشاه در سال ۱۳۹۰ در این ایام هیاهوی دلنشینی را به‌دنبال سفر رهبر انقلاب تجربه کرد و تا امروز مردم همچنان از برکات آن سفر در عرصه‌های مختلف بهره‌مند هستند.

 وی افزود: استان کرمانشاه پس از انقلاب نقطه آغازین و پایانی جنگ تحمیلی بوده است و پس از آن با حضور داعش ناامنی‌های مختلف دست به دست هم داد تا مردم شریف استان کرمانشاه از برخی موهبت‌ها تا حدودی فاصله بگیرند.

 صحرایی با اشاره به اینکه ۸۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت از نظر جلوه‌های مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی قابل تأمل است و باید تلاش شود مردم در آینده مستقل شوند.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ۲۰ خدمت ارزنده به‌عنوان خدمات کم‌نظیر دولت توسط بیمه سلامت ارائه می‌شود.

 به گفته صحرایی اگرچه خداوند شفا دهنده امراض است، اما نظام سلامت و پزشکان توانمند ابزار بهره‌مندی از صفات رحمانی خداوند محسوب می‌شوند.

 وی افزود: در شهرستان‌هایی که ادارات بیمه سلامت استیجاری هستند که عموما شامل شهرستان‌های مقاوم غربی استان است، آمادگی تأمین زمین را داریم تا در پایگاه‌های ثابت مردم از خدمات بهره‌مند شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.