سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲هزار خودرو هایما در توقفگاه ایران خودرو خراسان مشکل استاندارد ندارد

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: ۲ هزار خودرو هایمایی که در پارکینگ بینالود شرکت ایران خودرو خراسان کشف شده است هیچ گونه مشکلی بابت تاییدیه های استاندارد ندارد.

محمد سجادی مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: این خودرو‌ها برای دریافت تاییدیه استاندارد بابت صندلی نیاز به بررسی داشتند که نمونه برداری از این خودرو‌ها ۲۰ روز قبل انجام شد.

او افزود: با بررسی‌های سازمان ملی استاندارد صندلی این خودرو‌ها مورد تایید قرار گرفته و هفته گذشته نیز نامه تایید آن به ایران خودرو ارسال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: ایران خودرو خراسان باید در بازه زمانی یک هفته‌ای نسبت به تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در توقفگاه این شرکت اقدام کند.

مرتضی مدنی بیان کرد: طبق ادعای مدیر عامل شرکت ایران خودرو تعداد چهار هزار دستگاه خودروی موجود در توقفگاه به فروش رفته، اما معطل دریافت پلاک است که این ادعا مورد تایید نیست و باید طی یک هفته مستندات آن ارائه و این خودرو‌ها تعیین تکلیف شوند.

او تصریح کرد: ۲ هزار دستگاه خودرو "هایما اس۷" نیز در توقفگاه شرکت ایران خودرو خراسان وجود دارد و ادعای مدیر عامل این شرکت که خودرو‌های انبار شده معطل دریافت مجوز از اداره استاندارد است، از سوی اداره تعزیرات حکومتی استان در دست پیگیری است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تاکید کرد: این تعداد خودرو مشکوک به احتکار است و در صورت عدم ارائه مستندات قابل قبول، پرونده تخلف تشکیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.