سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۸ هزار دانش‌آموز از قم به یادمان‌های راهیان نور

استاندار قم با اشاره به اینکه ۸ هزار دانش‌آموز امسال به یادمان‌های راهیان نور اعزام خواهند شد، گفت: به وسیله برگزاری اردو‌های راهیان نور، دانش‌آموزان با سیره شهدا و فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند و ضرورت دارد توجه جدی‌تری به این اردو‌ها شود.

سید محمد آقامیری عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه‌ای است و به وسیله آشنایی بیشتر با شهدا و راه شهدا، برای آن‌ها تربیت اتفاق می‌افتد پس بایستی به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی توجه جدی‌تری شود.

استاندار قم خطاب به مسئولان برگزاری این اردوها، تاکید کرد: ضرورت دارد از لحظه به لحظه اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان استفاده کرد و فرهنگ و روحیه ایثار، شهادت و فداکاری به‌خوبی برای آن‌ها تبیین شود.

آقامیری بر ارتباط مستمر اردو‌های راهیان نور با دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: یاد و خاطره شهدا و بیان اهداف و رشادت‌های شهدا نباید محدود به یک زمان معین شود؛ بلکه بایستی برنامه‌های منظم و موثری برای حفظ ارتباط دانش‌آموزان با شهدا تدوین شود.

استاندار قم با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی پیش از اردو برای برپایی رویداد‌های مختلف در سفر زیارتی راهیان نور، گفت: اردو‌های راهیان نور از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و می‌توان موضوعاتی همچون بیان مسائل شرعی، اعتقادی، دینی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و... را با روش‌های متنوع و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کرد.

استاندار قم بیان کرد: ان شا الله امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۸ هزار دانش‌آموز از استان قم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.