سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در اردبیل رونمایی شد

همزمان با ۱۶ استان کشور، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در دادگستری اردبیل رونمایی شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مهمترین کارکرد پنجره واحد مدیریت زمین برقراری فرآیند‌های بین دستگاهی و ایجاد زمینه لازم برای مدیریت هوشمند و بهینه امور مربوط به زمین و ارتباط متقاضیان خدمات این حوزه با دستگاه‌های اجرایی است.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو افزود: این سامانه همچنین قابلیت‌های عملکردی نظیر پیشگیری از تخریب اراضی حساس کشور، جلوگیری از اتلاف منابع بیت‌المال و کاهش پرونده‌های قضائی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور و مدیریت یکپارچه اراضی کشور از طریق نظارت ماهواره‌ای را دارد.

به گفته او، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزها، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها، ارتقای مدیریت منابع حوزه اراضی و املاک به منظور تحقق حداکثری کیفیت خدمات با صرف بهینه منابع، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و هم‌افزایی در ذی‌نفعان حوزه اراضی و املاک، مقرون به صرفه و پرهیز از هدر دادن بیت‌المال، منطبق بودن با قوانین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های کشور از جمله ویژگی‌های مهم این سامانه است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم همکاری، تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسئول برای اجرای دقیق برنامه‌های این سامانه تاکید کرد و افزود: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با حضور ویدئوکنفرانسی جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.