سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در لرستان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس این استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام صادق جعفرپور امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع قرآنی با محوریت تشکل‌های قرآنی و مردمی در لرستان خبر داد.

وی گفت: ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس استان با حضور بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز و با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری همچون سید «محمد کرمانی» برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، افزود: به‌یقین ترویج و گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی و حضور سخنرانان در کلاس‌های تلاوت تدبری یکی از اهداف سازمان دارالقرآن الکریم در این استان است.

حجت‌الاسلام جعفرپور، گفت: از دیگر برنامه‌های هفته وحدت و ۱۷ ربیع الا اول برپایی موکب قرآنی با موضوعات، مشاوره حفظ، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، تلاوت آیاتی چند توسط نونهالان همراه با خانواده در موکب و مسابقه قرآنی، «قرآن بخوان جایزه‌بگیر» بود که دراین‌خصوص ۴۰۰ هدیه از قبیل لوازم‌التحریر و… به نونهالان قرآنی اهدا شد.

وی اعلام کرد: هدف از برگزاری این موکب و دعوت از جوانان و نوجوانان انس با کلام الهی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت تدبری با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی انجام‌گرفته است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.