سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط و نشان فرماندار زرند برای مسئولان کم کار

فرماندار زرند در مجمع سالانه بسیج این شهرستان گفت: مدیران ادارات اگر کم کاری کنند، عزل می‌شوند.

مجمع سالانه بسیج شهرستان زرند با حضور فرماندار، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در کنار اعضای هیئت رئیسه مجمع و کارگروه های تخصصی آن در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد. 

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این مراسم ضمن تبریک به رزمندگان فلسطین به واسطه پیروزی های اخیر و محکوم کردن بمباران های ظالمانه رژیم کودک کش اسرائیل، مجمع بسیج شهرستان را برآیند اندیشه های خلاقانه بسیجیان متخصص در راستای کمک به دولت دانست. 

وی پس از شنیدن طرح های مطرح شده و بیان برخی از مشکلات و معضلات از اعضای این مجمع خواست موارد و مستندات خود را به صورت مکتوب به فرمانداری ارسال کنند. 

فرماندار زرند تصریح کرد: ساخت مجموعه دولت و مدیریت اجرایی در شهرستان بدون اغماض با کم کاری مدیران برخورد قاطع می کند و در مقابل از مدیرانی که در راستای انجام وظایف قانونی و رسالت سازمانی وظیفه خود را انجام می‌دهند حمایت و قدردانی می‌شود. 

در ادامه این نشست سرهنگ حسین‌خانی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان نیز از مجمع بسیج شهرستان خواست با ارائه طرح های خلاقانه همراه و همگاه با سیستم اجرایی شهرستان باشد تا از موانع و مشکلات موجود در شهر کاسته شود.

سیف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.