سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح کرد؛

تامین مواد شیمیایی فصل زمستان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

موذنی گفت: با تکیه بر توان شرکت‌های داخلی توانسته‌ایم به تامین صد درصدی مواد شیمیایی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی برسیم.

محمدشفیع موذنی، رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه‌های گذشته و جلسات متعدد کمیته مواد شیمیایی با حضور روسای مهندسی فرآیند پالایشگاه‌ها و گروه خرید مواد شیمیایی نیاز مواد شیمیایی پالایشگاه‌ها به صورت کامل فراهم شده است.

موذنی در ادامه تصریح کرد: مهمترین نیازمندی‌های مواد شیمیایی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی محصول شیمیایی آنتی‌فوم، آمین، مولکولارسیو، کربن فعال و ... می‌باشد که خوشبختانه به صورت صد درصدی محقق شده است و با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان خواهیم رفت.

به گزارش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، وی در ادامه گفت: موجودی مواد شیمیایی در انبار مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت کامل فراهم است و در این خصوص نیازسنجی برای تامین مواد شیمیایی سال آینده نیز انجام شده و میزان نیاز پالایشگاه‌های سیزده‌گانه در آینده نزدیک دریافت و نگهداری خواهد شد.

رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه اظهار کرد: در کمیته مواد شیمیایی مجتمع در خصوص معادل‌یابی مواد شیمیایی خارجی نیز طرح و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تاکنون بخش مهمی از این مواد شیمیایی توسط شرکت‌های توانمند داخلی ساخت، تست و به تایید نهایی رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.