سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دفاتر خدمات دولت در سراوان

سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان ازافتتاح سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دو دفتر پیشخوان خدمات دولت در سراوان خبرداد و گفت: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هویتی هدف اصلی ثبت احوال استان است.

     علی رحمتی سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعین، با حضور تجلیلی فرماندار شهرستان و رحمتی سرپرست ثبت احوال استان، دو دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرستان سراوان به خدمات ثبت احوال متصل شدند. 

وی افزود: با توجه به گستردگی و پهناوری استان و پراکندگی جمعیت و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعین، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفت تا با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال، دسترسی مراجعین به خدمات هویتی را تسهیل نماییم و مراجعین با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نماید. 

  وی بیان داشت: تمامی دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می‌توانند از طریق "سامانه ملی مجوزها" در خصوص درخواست مجوز خدمات ثبت احوال اقدام نمایند و امید است تا پایان سال با افرایش دفاتر پیشخوان بتوانیم خدمات بهتری به مردم استان ارائه نماییم. 

    

    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.