سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی کتاب آیینه‌دار نیکوان با حضور کلر ژوبرت در مشهد برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب آیینه‌دار نیکوان با حضور کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک فردا در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.

امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر در قالب سلسله جلسات عصرانه داستان‌نویسان‌رضوی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» که به زندگی‌نامه و بررسی آثاری از کلر ژوبرت تصویرگر و نویسنده کتاب‌های دینی کودک می‌پردازد، به مناسبت هفته کودک رونمایی خواهد شد.

این نشست با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان و با دبیری علیرضا مهرداد، منتقد و کارشناس ادبی ساعت ۱۵:۳۰ در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی (ره)، روبروی باغ‌ملی میزبان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

همچنین نشست «بانوی رنگ و قصه» که شامل نقد و بررسی آثار این نویسنده و تصویرگر فرانسوی است نیز امروز دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ در رواق کتاب صحن قدس در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک اصالتا اهل فرانسه است که تاکنون ۱۲۰ اثر از او منتشر شده است که در جشنواره‌های متعدد نیز خوش درخشیده است. انتشارات به‌نشر، کتاب‌های مجموعه ۸ جلدی «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه ۴ جلدی «داستان‌های شکر خدا»، «یک داستان دنباله دار»، «دوست عجیب» و مجموعه چهارجلدی «داستان‌های پاپاپا» را از این نویسنده چاپ و روانه بازار نشر کتاب ایران کرده است که برخی از این آثار از جمله مجموعه کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» و کتاب داستان «کفش‌های بافتنی» از مجموعه داستان‌های شکر خدا در شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» و کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» برگزیده شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.