سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی، از ستون‌های اقتدار ایران اسلامی

نظارت دقیق و حضور به موقع در همه صحنه ها، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به یک پلیس قوی و مقتدر تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرماندهان و کارکنان انتظامی خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: دشمنان سالهاست در کنار تحمیل جنگ نظامی، ترور، جنگ نرم و فشار و تحریم اقتصادی، با القای دروغ به دنبال ایجاد هرج و مرج در جامعه هستند تا برخی‌ها را از قانون منحرف کنند و نظم جامعه را برهم بزنند که نیروی انتظامی با اقتدار در برابر عوامل برهم زننده نظم جامعه ایستاده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی در کنار ده‌ها وظیفه اش، اجرا و پاسداری از قانون و حفظ نظم و امنیت کشور است افزود: امروز نظارت دقیق و حضور به موقع در همه صحنه ها، فرماندهی جمهوری اسلامی ایران را به یک پلیس قوی و مقتدر تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمنان ما در کشور‌های خودشان برای حفظ مقررات، قانون شکنان را با گلوله مستقیم از پای در می‌آورند این در حالی است که در کشور ما به دنبال ایجاد هرج و مرج و قانون شکنی هستند.

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به اینکه امنیت بستر سایر فعالیت‌ها در جامعه است گفت: امروز حضور مقتدر ماموران انتظمی کشور از نقطه صفر مرزی تا نقاط مختلف کشور سبب شده تا پلیس ما به یک پلیس خدمتگزار تبدیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.