سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی

 فرماندار شهرستان تبریز از احداث رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی خبر داد.

آقای فاتح در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی گفت: ما مسئولان به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال هستیم.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین مصلحت مردم را در نظر بگیرند.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد افزود: ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسن انجام گردد که انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است.

آقای فاتح همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی،  عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

وی  افزود: پیگیری روکش آسفالت راه مواصلاتی امامزاده کججانی و همچنین رمپ ورود و خروج از آزادراه تبریز- سهند در اولویت ادارات راه و شهرسازی و راهداری شهرستان تبریز باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با تبریک هفته وقف و نیروی انتظامی وقف را میراثی ماندگار در بلندای تاریخ خواند و گفت: دست کمک و یاری به شما عزیزان دراز می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف خیرین درکنار مسئولین باشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۸:۴۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
فرماندار محترم تبریز جناب آقای فاتح عزیز همیشه در صحنه شعار های تو خالی فکری برای آزاد راه غرق در تاریکی بدون خروجی به شهرک اندیشه از سمت سهند و عوارض 4000 تومانی برای مسیر 15 کیلیومتری بکن چقدر حرف و چقدر شعار