سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۳۴ درصدی ارسال مرسوله پُستی از چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پُست چهارمحال و بختیاری گفت: از سوی این اداره کل در نیمه نخست امسال ۵۵۰ هزار مرسوله پُستی از این استان به نقاط دیگر کشور ارسال شد.

اسماعیل اعرابی اظهار کرد: ارسال این میزان مرسوله پُستی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشت و این استان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.

وی افزود: در این مدت ۸۰۰ هزار مرسوله پُستی به چهارمحال و بختیاری وارد شد که از این تعداد ۳۵۰ هزار مرسوله پُستی به‌عنوان بسته و امانت بود و در نیمه نخست امسال احراز نشانی ۴۲ هزار متقاضی از سوی پُست استان بررسی و نتیجه آن اعلام شد.

اعرابی با اشاره به ثبت ۱۰۲ هزار مرسوله پُستی وارده مربوط به سرویس تجارت الکترونیک استان در نیمه نخست امسال یادآور شد: این تعداد مرسوله پُستی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد دارد و مبلغ پول کالا و خدمات این سرویس ۳۵۰ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل پُست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مرسوله‌های پُستی صادره از استان مربوط به سرویس تجارت الکترونیک ۶۷ هزار مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج برابر رشد داشته است.

وی گفت: در یک‌سال اخیر ۱۳۰ هزار مرسوله حاوی ۸۰۰ هزار جلد کتاب از چهارمحال و بختیاری به نقاط دیگر کشور ارسال شد.

اعرابی به توزیع ۱۲ هزار جلد گذرنامه زیارتی ویژه اربعین حسینی امسال در استان اشاره و تاکید کرد: توزیع این گذرنامه‌ها با ۷۰ درصد تخفیف انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۲ واحد پُستی به نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون ۷۰ مأمور توزیع مرسوله‌های پُستی در استان فعال هستند که از این تعداد ۵۵ مامور با موتور و ۱۵ مامور با خودرو فعالیت می‌کنند و ماموران پُست استان روزانه به‌طور میانگین ۷۵ مرسوله پُستی را در مناطق شهری توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به تخلف یکی از کارکنان پُست استان در ابتدای امسال یادآور شد: آسیب وارد شده به مشتریان مرتبط با این موضوع از طریق پُست و به‌صورت پرداخت غرامت مالی جبران شد.

اعرابی اظهار داشت: در نیمه دوم امسال نواحی پُستی جدید در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود تا خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم مرکز استان ارائه شود.

وی گفت: نوسازی ناوگان پُستی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد و به‌زودی عملیاتی و اجرایی می‎ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.