سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه‌های ویلایی سازی با تکمیل زیرساخت ها تسریع می شود

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: اجرای پروژه‌های ویلایی سازی نهضت ملی مسکن با تکمیل زیر ساخت ها تسریع می شود.

در حالی که دولت  اقدامات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی ویلایی و کم طبقه را در دستور کار خود قرار داده و  اراضی لازم برای اجرای این پروژه ها را در بسیاری از مناطق کشور تامین کرده است اما بسیاری از سازندگان در این بخش اعلام کرده اند که دولت با وجود تامین زمین برای ساخت این پروژه ها زیرساخت های لازم را تامین نکرده است و بسیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن با مشکل زیر ساخت مواجه هستند. 

براساس این گزارش در همین رابطه فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور گفت: بسیاری از سازندگان از پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب واحدهای با تراکم پایین استقبال می کنند اما در حال حاضر اجرای این پروژه ها در اراضی نیازمند تامین زیرساخت است که باید در این بخش زیرساخت ها تکمیل شود تا هزینه های ساخت کاهش یابد‌.

وی ادامه داد: دولت می تواند با تکمیل زیر ساخت ها و پرداخت تسهیلات روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در تمامی شهرها افزایش دهد .

براساس این گزارش امروز هم خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران اعلام کرد که ۲۵ درصد از پروژه های  مسکن مهر که در دوره دوم ساخت آن ها شروع شده و حدود ۳۰۰ هزار واحد می شود به دلیل عدم تامین زیرساخت ها تکمیل نشده و این موضوع  در پروژه های نهضت ملی مسکن هم وجود دارد .

گفتنی است برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ویلایی سازی دولت باید تمامی زیر ساخت های مورد نیاز را تامین کند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.