سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکی هیلی عملیات طوفان الاقصی را زنگ هشدار دانست

نامزد جمهوریخواه و تندروی آمریکا عملیات طوفان الاقصی را یک علامت هشدار برای کشورش قلمداد کرد.

نیکی هیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوریخواه آمریکا، یکشنبه با مقایسه مرز جنوبی آمریکا با مکزیک با مرز اسرائیل با غزه ادعا کرد: تهاجم مرگبار حماس به اسرائیل باید به عنوان یک علامت هشدار برای آمریکا باشد.

براساس گزارش پولتیکو، این نامزد تندروی آمریکایی مدعی شد: ما نیازی به صبر برای ۱۱ سپتامبر دیگر نداریم. آمریکا به طرز باورنکردنی پریشان و به طرز باورنکردنی تقسیم شده است. چه بر سر اسرائیل آمد.

هیلی که سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز بود گفت: آن‌ها منتظر بودند تا حواسمان پرت شود و آن زمان است که دشمنان شما وارد می‌شوند. آمریکا باید بیدار شود.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیر خود را از نوار غزه و در جنوب سرزمین‌های اشغالی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند، عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

در سومین روز از عملیات «طوفان الاقصی» گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس از شلیک موشک به سمت فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو خبر داد. القسام اعلام کرد که این موشک‌باران را در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و حمله به مناطق مسکونی انجام داده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داده بود، شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین به هلاکت رسیدند، به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اسامی ۱۶ نظامی دیگر این رژیم را که در این عملیات به هلاکت رسیدند، منتشر کرد و به این ترتیب شمار نظامیان به هلاکت رسیده آنها تاکنون به ۷۳ نفر رسیده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
زنگ هشداری هس
که دخالت کنی و بزنی میخوری بد هم میخوری

ب اسراییل کمک کنی
پایگاه ها نظامی ت در منطقه زده میشه شوخی نداره نیروهای مقاومت در کشورهای منطقه