سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مزایده ۲۵۷ محدوده معدنی در جنوب کرمان

مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به برگزاری دومین مزایده معدنی طی امسال در جنوب کرمان، گفت: در این مرحله، ۲۵۷ محدوده معدنی به مزایده گذاشته شده است.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه فاز جدید توسعه و پیشرفت جنوب کرمان از طریق برگزاری مزایده محدوده‌های معدنی این منطقه کلید خورده است، گفت: در دومین مزایده بزرگ معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان طی امسال که از روز یکشنبه ۱۶مهرماه آغاز شده است، ۲۵۷ محدوده معدنی (بهره برداری و اکتشافی) به مزایده گذاشته شده است.

او بیان کرد: از فعالان حوزه‌های معدن دعوت می‌شود برای شرکت در این مزایده، به سامانه تدارکات دولت یا نشریات کثیر الانتشار چاپ یکشنبه ۱۶ مهر ماه یا اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به رشد و توسعه ایجاد شده در جنوب کرمان به واسطه فعالیت معادن و احداث صنایع معدنی در این منطقه، تصریح کرد: با توجه به مزایده‌هایی که طی امسال در این منطقه برگزار شده یا در حال برگزاری است و ورود شرکت‌های معتبر و بزرگ برای سرمایه گذاری، توسعه و پیشرفت جنوب کرمان شتاب دو چندانی گرفته است.

او بیان داشت: اشتغال پایدار و افزایش تولید ملی از برنامه‌ها و اهداف محقق شده دولت مردمی آیت الله رئیسی در حوزه صنعت و معدن در جنوب کرمان است که باعث تحول در اقتصاد خانواده‌های این منطقه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.