سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب الاجل فرماندار گناوه برای انتقال دستفروشان اغذیه‌فروش

فرماندار گناوه از شهرداری این بندر خواست در مدت سه روز نسبت به سروسامان دادن، جمع آوری و انتقال تمامی اغذیه فروشان بخصوص فلافل فروشی‌های میدان امام (ره) به محل جدید با رعایت حرمت و احترام به آنها برابر قانون و ضوابط اقدام کند.

محمدتقی صفری روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: اغذیه فروشانی که در میدان امام(ره) فعالیت دارند به لحاظ بهداشتی، سلامتی، ترافیک و تردد مسایل و مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده و جمع آوری و انتقال آنها در مهلت تعیین شده با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

وی افزود: شهرداری گناوه جهت اجرای مصوبه جمع آوری و انتقال اغدیه فروشان جلسه درون سازمانی تشکیل دهد و یک نماینده در این زمینه تعیین کند و اجازه ندهد که اغذیه فروشان از جمله فلافلی ها در میدان امام(ره) فعالیت کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: نیاز است شبکه بهداشت و درمان نسبت به مضرات و مشکلاتی که در میدان امام (ره) توسط دستفروشان اغذیه ایجاد شده اطلاع رسانی و بنر نصب کند.

صفری ادامه داد: ساماندهی و جمع آوری دستفروشان در میدان امام(ره) و خیابان های منتهی آن به دستور کار جدی قرار گرفته و مرحله به مرحله انجام خواهد شد که در این زمینه دستگاه‌های مرتبط اجرایی همراهی و همکاری جدی داشته باشند.

فرماندار گناوه ادامه داد: مغازه داران جلوی مغازه و پیاده رو را اشغال نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.