سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار معلمان و مدیران مدارس فراتر از وظیفه و جهادگونه است

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان کار معلمان و مدیران مدارس در این استان را فراتر از وظیفه و جهادگونه توصیف کرد .

 حسن بروشکی در جمع مدیران مدارس منطقه بنجار خطاب به مدیران  بیان داشت: همکاران فهیم، خوش فکر و پرتلاش در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان از جان و دل مایه می‌گذارند و در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان معصوم این سامان، انقلابی و جهادی تلاش می‌کنند.

وی گفت: قانون به ویژه آیین نامه اجرایی مدارس اختیارات فراوانی را به مدیر مدرسه اعطا کرده و اعتقاد داریم مدیران مدارس به مثابه رئیس یک اداره می توانند با بهره‌گیری از همه بسترها و پتانسیل‌ها برای رسیدن به نقطه هدف بهره‌گیری نمایند.

 وی افزود: اگر به دنبال اثربخش کردن مدارس و فعالیت‌های گوناگون هستیم باید برای توانمندسازی و به روز بودن دانش خودمان تلاش کرده و همراه و همگام با تغییرات و تحولات جامعه پیرامون خود حرکت کنیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مدرسه موفق و مدیر کارآمد باید به دنبال ایجاد فضایی پر شور و نشاط برای معلمان و دانش آموزان باشد؛ چرا که این مهم، تعمیق یادگیری و موفقیت فرایند تعلیم و تربیت را به دنبال دارد.

بروشکی خاطرنشان کرد: در همه جوامع بشری نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و توسعه و آبادانی و رشد و بالندگی هر جامعه‌ای در گرو اندیشه مدیران و معلمان نظام آموزشی خواهد بود.

وی مدیران را فرمانده عملیاتی میدان تعلیم و تربیت دانست و خطاب به آنان اظهار داشت: میدان عمل به دست شماست و شمایید که تعیین کننده، تصمیم گیرنده و تصمیم ساز در مجموعه خودتان هستید؛ از همین روی سعی کنید از ایده‌ها، تجارب و اندیشه همه اعضای مجموعه برای پیشبرد اهداف بهره‌گیری کنید.

 بروشکی خروجی آموزش و پرورش را خروجی تعالی و پیشرفت عنوان نمود و گفت: اگر در این مسیر با برنامه و اصولی حرکت کنید در همه ابعاد و شاخص‌ها موفق خواهید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
به نظرم سال اینده که اکثر معلمان قدیمی بازنشسته شده اند و دیگر شاهد خروخی سنگین نیستیم و از ۱۴۰۴ به ان طرف اموزش پرورش خروجی سنگین ندارد وقت ان هست صندوق دخیره فرهنگیان بسته شود و تکلیف ان مشخص شود و واریزی ها دوباره اغاز شود البته این بار هدفمند صندوق دخیزه فرهنگبان ۲ شروع به کار کند ،تا معلمان جدید خودشان صندوق دخیره فرهنگیان دو را هدفمند بسازند
چون صتدوق دخیره فرهنگیان یک بیشار برای فرهنگیان قدیمی هست که ریال ارزش زیادی داشته و سرمایه گذاری کردند سو استفادا مافیا کمتر میشود در خراب کاری واریری های نقدی معلمان و هر کله گتده هر ملک و کارخانه زیان ده بود با مافیا کری و باند بازی به صتدوق نمی اندازد