سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در خاش

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند خاشی طی یک عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، پس از ۵ سال فرار و زندگی مخفیانه، در شهرستان خاش خبر داد.

 سردار   دوستعلی جلیلیان  گفت: در تیر ماه سال ۱۳۹۷ در پی اعلام خبری مبنی بر قتل فردی در شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت به خارج کشور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری آن آغاز شد.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود با اشاره به بررسی‌های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل را که پس از ۵ سال به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دهند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس در نهایت، طی یک عملیات ضربتی قاتل در مخفیگاهش پس از ۵ سال زندگی مخفیانه دستگیر که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و نیز ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

 سردار"جلیلیان" در پایان با اشاره به این که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند خاشی اعتراف کرد، اظهار داشت: قاتل انگیزه خود از انجام ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

  

برچسب ها: قاتل فراری ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.