سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متخلفان تعزیراتی در شاهرود بیش از ۱۹۳ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: ۱۹۳ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال برای هزار و ۴۴۸ پرونده مختومه متخلفان طی ۶ ماه گذشته جریمه تعیین شد.

سعدالدین گفت: ۳۶ پرونده متخلفان از سال گذشته به علاوه یکهزار و ۴۶۰ پرونده وارده طی ۶ ماه گذشته در این اداره توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۴۸ پرونده با صدور رای مختومه شد، ابراز کرد: ۴۸ پرونده باقیمانده برای صدور رای در دست بررسی است.

سعدالدین با بیان اینکه پرونده‌ها با موضوع کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، و بهداشت، دارو و درمان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: پرونده‌های مختومه شامل یکهزار و ۴۱ مورد در بخش کالا و خدمات، ۳۴۹ مورد قاچاق کالا و ارز و ۵۸ مورد در حوزه بهداشت، دارو و درمان بود.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود از صدور حکم مقتضی برای تمامی ۵۸ پرونده وارده امسال با موضوع بهداشت، دارو و درمان خبر داد و افزود: ماهانه به طور میانگین ۲۴۲ پرونده توسط کارشناسان این اداره مورد بررسی قرار گرفت و رأی صادر شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از واحدهایی خرید کنند که دارای پروانه کسب و برچسب قیمت بر روی اجناس باشند، تصریح کرد: بر پایه ماده ۶۶ قانون نظام صنفی، واحدهای صنفی موظف به ارایه رسید تا خرید ۱۰۰ هزار ریال هستند و پایین‌تر از این مبلغ هم به درخواست مشتری باید رسید ارایه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.