سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۵۰ کیلوگرم موادمخدر در میاندوآب کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: امسال با اقدامات انجام‌گرفته، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در شش‌ماهه نخست امسال در مجموع ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات مختلف پلیسی شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با موادمخدر، در شش‌ماهه گذشته ۱۴۹ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شده‌اند.

رستم پور ادامه داد: ۶۸۷ معتاد نیز در شش‌ماهه نخست امسال  جمع‌آوری  شده و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

رستم‌پور گفت: همچنین در شش ماه گذشته در زمینه مبارزه با موادمخدر ۱۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت در میاندوآب توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ طرح‌هایی در زمینه پاک‌سازی نقاط آلوده، کنترل محور‌های مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شده، افزود: برپایی کلاس آموزشی پیشگیری در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در طول سال به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه نباید از موضوع موادمخدر و تأثیرات آن بر جامعه به‌راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف‌کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف و ضبط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.