سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ درصد از اراضی ملی استان اردبیل سنددار شد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح کاداستر و حدنگار ۱۰۰ درصد اراضی ملی این استان سنددار شد.

نادر خداداد امروز در آیین معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خلخال گفت: تاکنون برای بیش از ۹۷۲ هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل سند مالکیت ثبتی صادر شده است که اسناد صادر شده ، ۱۰۰ درصد اراضی ملی شناسایی شده در استان است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل می گوید: همچنین از مجموع هشت هزار پرونده تشکیل شده برای صدور اسناد مالکیت اراضی ملی خلخال برای هفت هزار و ۷۰۰ پرونده رای مثبت صادر شده است .

به گفته او، هم‌اکنون برای ۲۸۴ هزار هکتار از اراضی نقشه‌برداری شده خلخال سند مالکیت ثبتی صادر شده که ۲۲۱ هزار هکتار از این اراضی مربوط به اراضی ملی و دولتی این شهرستان است.

فرماندار خلخال نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش مدیریت و کارکنان اداره ثبت و اسناد و املاک خلخال در خصوص صدور سند مالکیت برای اراضی ملی افزود: در بحث صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی نسبت به سایر مناطق استان اندکی عقب هستیم.

سیدجواد یحیی‌زاده گفت: هم‌اکنون برای ۴۰ درصد از اراضی کشاورزی این شهرستان اسناد مالکیت ثبتی صادر شده که انتظار می‌رود با افزایش سرعت صدور سند در اداره ثبت اسناد و املاک، در این خصوص به حد قابل قابل قبول برسیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.