سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری استان:

ویژه برنامه‌هایی در هفته ملی کودک در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر می گوید: در 23 مرکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان بوشهر ویژه برنامه‌هایی در هفته ملی کودک اجرا می‌شود.

سمیه رسولی در نشست خبری به مناسبت هفته کودک بیان کرد: به زودی مرکز جدید کانون پرورش فکری در محلات جنوبی شهر بوشهر تاسیس می‌شود و در تلاش هستیم مرکزی هم برای شهر چغادک راه اندازی شود.

به گفته وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ۱۲ هزار نفر عضو دارد که شامل افراد ۶ تا ۱۸ ساله می‌باشد.

رسولی برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون، عضویت رایگان در روز جهانی کودک، اعزام کاروان «پیک امید» به مناطق محروم روستایی و کمتر برخوردار از امکانات فرهنگی، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: جنگ شادی در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان بوشهر کار خودش را آغاز کرده است.

رسولی خاطرنشان کرد: دومین روز فرهنگی ویژه دختران و مادران تحت عنوان روز فرهنگی شاد آبی در پلاژ بانوان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته ملی کودک در ۷ شب ۷ انیمیشن برای کودکان در نقاط مختلف استان بوشهر خصوصا پارک‌های ساحلی به نمایش گذاشته می‌شود که این موضوع در شهر بوشهر برای پارک شغاب پیش بینی شده است.

رسولی گفت: پویش “آی قصه، قصه، قصه” از فردا به مدت یک هفته برای مربیان و مادران تدارک دیده شده که می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

رسولی افزود: پرواز بادبادک‌ها، جشنواره ساخت تندیس‌های شنی در ساحل خلیج فارس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کانون‌های سراسر استان از جمله برنامه‌های فاخر هفته ملی کودک در استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: اجرا برنامه “هفت شب، هفت بوستان و هفت پویانمایی” از دیگر برنامه‌های هفته کودک است که این برنامه با حضور خانواده‌ها در کنار کودکان انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.