سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

برگزاری مانور‌های نقطه صفر ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با تاکید بر ضرورت برگزاری مانور‌های نقطه صفر گفت: در کنار ارتقای دانش آتش نشانان بنادر، برگزاری مانور‌های مستمر بسیار حائز اهمیت است.

کورش دهقان بعد از ظهر شنبه در همایش تجلیل از آتش نشانان بندر بوشهر اظهار داشت: کشور اکنون در دوره گذر از مدیریت بحران سنتی و بحران محور به یک مدیریت بحران پویا، فعال و جامعه محور است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت افزود: مبنای این شرایط سیاست‌ها در حوزه مدیریت بحران، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مدیریت بحران است که بعد از زلزله دلخراش ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در گذشته مدیریت بحران ساز و کار منجسم و حکمرانی واحد را نداشت که اکنون در این حوزه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

دهقان اظهار کرد: در این زمینه می‌‎طلبد در حوزه پیشگیری، اقدام‌های مؤثری انجام شود تا تاب آوری جامعه برای مواجهه با حوادث و بحران‌ها افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از تلاش‌های این حوزه متوجه آتش نشانان است که علاوه بر شجاعت باید از دانش و مهارت لازم برخوردار باشند.

دهقان با تاکید بر ضرورت برگزاری مانور‌های نقطه صفر عنوان کرد: در کنار ارتقا دانش آتش نشانان بنادر، برگزاری مانور‌های مستمر برای ارتقای سطح آمادگی آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.