سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طوفان الاقصی، جنگ تمام عیار است

سیدافقهی گفت: عملیات فلسطینی‌ها عملیات تاکتیکی و محدود نیست و عملیاتی ترکیبی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

سیدهادی سیدافقهی کارشناس فلسطین درباره طوفان الاقصی گفت: این حمله، حمله‌ای همه‌جانبه و غافلگیرکننده از طرف بزرگترین گروه مبارز فلسطینی است و در کنار حماس، دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی و فلسطینی نیز در حال همکاری هستند.

وی با بیان اینکه فرماندهی عملیات در دستان گروه‌های حماس است، افزود: تعداد کشته شده‌ها و افرادی که از صهیونیست‌ها اسیر شده اند هر لحظه در حال افزایش است  و این  عملیات به عنوان یک جنگ تمام عیار نام می‌گیرد.

وی گفت: عملیات فلسطینی‌ها عملیات تاکتیکی و محدود نیست و عملیاتی ترکیبی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

سید افقهی افزود:گروه‌های اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست‌ها که  به قدرت خود افتخار می‌کردند، نتوانستند چنین حمله گسترده‌ای را پیش بینی کنند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی علی‌رغم ادعا‌هایی که دارد و عنوان می‌کند هر حرکتی را با پاسخ همراه است، نتوانسته عملیات گسترده فلسطینی‌ها را پیش بینی کند.

کارشناس فلسطین اضافه کرد: تمام دنیا انگشت به دهان است که مقاومت و حماس چگونه توانسته‌اند این عملیات غرور آفرین را بدون لو رفتن، در زمین، آسمان و دریا انجام دهند.

سیدافقهی با بیان اینکه چت باز‌های حماس در شهرک‌های اشغالی فرود آمدند و با پلیس امنیتی صهیونیست‌ها درگیر شدند، ادامه داد: نتانیاهو گفته رژیم صهیونیستی انتقام سختی خواهد گرفت و حماس را پشیمان خواهد کرد، اما تا به اینجا جنگ را به بدترین شکل باخته است.

وی درباره نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت و حماس اظهار کرد: تنها کشوری که به صورت جدی و عملی به فلسطین کمک می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است. چه زمان شهید سلیمانی و چه زمان سردار قاآنی ما با تمام وجود از آن‌ها حمایت کرده‌ایم.

وی گفت: این کمک برای ما افتخار است و بار‌ها هم فلسطینی‌ها به کمک‌های ما اذعان کرده‌اند و همچنان به کمک‌های خودمان به فلسطین اشغالی ادامه می‌دهیم.

سید افقهی بیان کرد: رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی خود فرمودند که اسرائیل رو به زوال است و اکنون هم دلیل عملیاتی‌اش را می‌بینیم و و می‌توان گفت که خیلی زود پیش بینی رهبری محقق شد و اکنون بیش از نیمی از اسرائیل در حال جنگ و آتش سوزی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
مرحبا به مقاومت فلسطین دمشون گرم
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
لطفا برای ما جوانها مسکن بسازید
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سلام لطفا جوانان سعی کنند دستشان را بزنند روی زانو خود و یا علی بگویند و کار و تلاش کنند . و منتظر کمک از این و آن نباشند مثل جوانان ده های گذشته .
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
باشگاه جان لطفا لطفا اخبار فلسطین رو در صدر خبرهات قرار بده و جدید به ساعت کار کن
موثقترین خبرها رو اینجا پی گیری میکنیم
جامع هست

روز و شبهای حساسی هست همه جهان چشمش به فلسطین هست

مجبور میشیم به سایتهای خبری دیگه بریم که اونا هم یک خط درمیونه
اعصابمون پوکید دیگه
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش
به امید پیروزی حماس و آزادی قدس انشاالله
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
پدافند هوایی چرا به غزه ندادند
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
این همه زن وبچه کشته می‌شن کی جوابگو است از هر دوطرف.. لعنت بر جنگ
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل ریشه فتنه ها نابود است