سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته وقف صورت گرفت

برگزاری جشنواره «زنگ وقف» در مدارس خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته وقف، جشنواره دانش‌آموزی «زنگ وقف» ویژه دوره‌های ابتدایی و متوسطه در مدارس استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طی هفته وقف برنامه‌های مختلفی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ وقف و بیان اهمیت این صدقه جاریه در حال اجرا است.

او افزود: وقف از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و نباید بگذاریم چراغ این سنت حسنه خاموش شود و برای این کار لازم تا نسل جدید و فرزندان خود را با زیبایی‌های وقف و تاثیرات آن در جامعه آشنا کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در جهت ترویج و توسعه فرهنگ در بین نسل‌های جدید برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «زنگ وقف» است که به مناسبت هفته وقف در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: جشنواره برای دوره ابتدایی در رشته‌های نقاشی و تک جمله با موضوع وقف و برای دوره متوسطه در رشته‌های مقاله، انشا، دل نوشته، شعر و عکاسی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام  رحیمی عنوان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ مهرماه می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۵۳۹۵۱۷۵۱ در شبکه شاد ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.