سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري دو گروگانگير در زابل

پرونده يک آدم ربايي در شهرستان زابل کمتر از 48 ساعت با دستگيري دو گروگانگير بسته شد .

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، 26 دي ماه سال جاري مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان زابل از يک مورد آدم ربايي در خيابان بسيج اين شهرستان خبر داد که بلافاصله اکيپي از ماموران انتظامي کلانتري 12 جهت بررسي موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان زابل گفت : در ادامه بررسي ها و تحقيقات پليس شخصي به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت افراد ناشناس پسرش را که با يک دستگاه خودرو پرايد به مدرسه رفته بود پس از ضرب و شتم ربوده اند .

وي افزود : آدم ربايان 5 نفرسرنشين يک دستگاه خودرو دوو ريسر بودند که پس از اينکه با چوب و چماق شيشه هاي خودرو پرايد را شکسته اند با زور و تهديد پسرش را ربوده و هيچ گونه تماسي نيز با وي تاکنون گرفته نشده است .

سرهنگ محمد حسن دوستي نوريدر ادامه بيان داشت : پليس بدنبال اين حادثه بلافاصله براي شناسايي و دستگيري آدم ربايان طرح مهار را اجرا کرد که گروگانگيران با اين اقدام به موقع ماموران وقتي عرصه را بر خود تنگ ديدند گروگان خود را در يکي از خيابان هاي زابل رها کرده و متواري شدند .

وي اظهار داشت :پليس در ادامه تحقيقات خود و با اظهارات فرد ربوده شده موفق شد دو نفر از آدم ربايان را شناسايي و در يک اقدام غافلگيرانه يکي از آنها به نام عباس را دستگير کند .

پليس آگاهي شهرستان زابل بدنبال ارجاع اين پرونده ادم ربايي در تحقيقات علمي و فني خود از متهم دستگير شده موفق شد کمتر از 48 ساعت يکي ديگر از آدم ربايان را نيز دستگير نمايد .

گفتني است ، آدم ربايان در تحقيقات پليس علت و انگيزه خود را اختلافات قبلي با فرد ربوده شده عنوان کردند که بررسي هاي بيشتر جهت دستگيري ديگر همدستان اين دو گروگانگير ادامه دارد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.