سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اغتشاشات سال گذشته مظلومیت و صلابت فراجا را نشان داد

فرماندار خمین گفت: اغتشاشات و هجمه‌های دشمنان در طی یکسال گذشته بار دیگر مظلومیت و صلابت فراجا را نشان داد.

حمید کمانکش فرماندار خمین در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خمین همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، گفت: عملکرد فراجا در امتحان بزرگ حوادث سال گذشته که دشمن امنیت و اقتدار کشور را هدف گرفته بود، افتخار دیگری را برای این نیروی مقتدر به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: نیروهای ارزشمند فراجا در مقابل هجمه‌ها و شبهه افکنی‌های دشمنان ایستادگی کردند و در طول یک سال گذشته برای آرمان‌های انقلاب و زدودن غبار اغتشاش از کشور خون‌های زیادی ریخته شد.

فرماندار خمین بیان کرد: امنیت این روزهای کشور برخلاف توطئه افکنی دشمنان مرهون تلاش و هوشیاری نیروی انتظامی، بسیج و گروه‌های مردمی است.

کمانکش نظم عمومی و امنیت را از ماموریت‌های مهم فراجا بیان کرد و افزود: برای تشکیل یک نظام سیاسی، نظم عمومی ضروری است و اساسی‌ترین نیاز بشر در زندگی اجتماعی امنیت است.

وی تصریح کرد: در سایه امنیت افراد جامعه می‌توانند به تعالی و کمالات انسانی برسند و یکی از ویژگی‌های آرمان شهر در قرآن کریم، امنیت بیان شده است.

فرماندار خمین بیان کرد: امنیت، فلسفه وجودی نظام سیاسی است و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی و تلاش تمام نیروهای مسلح برقرار است.

وی با تقدیر از زحمات نیروهای فراجا برای حفظ امنیت زادگاه امام راحل گفت: پویایی نیروی انتظامی خمین موجب رضایتمندی تمام اقشار این شهرستان شده است.

در پایان این آیین از تعدادی خانواده معظم شهدا و نیروهای فراجای خمین تجلیل شد.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.