سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی جایگزین سه راه تعاون در راستای تسهیل رفت و آمد در مناطق غربی صفائیه

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به مسدود شدن سه‌راه تعاون و عدم دسترسی مناطق غربی صفائیه از جمله قاسم آباد و شهرک دانشگاه، دسترسی‌های جایگزینی جهت تسهیل رفت و آمد شهروندان این مناطق به مرکز شهر در حال بررسی است.

تجملیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به طرح جامع شهر، موضوع اتصال خیابان استاندارد به خیابان شهدای نیروی انتظامی و از آن طریق به میدان امام حسین (ع) در جلسه این کمیسیون مطرح و مقرر شد با توجه به عرض کم این معبر این مسیر به صورت یک طرفه تبدیل شود.

او افزود: امید است با همکاری که دانشکده فنی شهید صدوقی با شهرداری جهت آزاد سازی زمین‌های مسیر دارد و با پیگیری‌های شهرداری منطقه سه، این طرح در اسرع وقت اجرا شود تا بار ترافیکی بلوار دانشجو کاسته شود.

تجملیان ادامه داد: همچنین اتصال بلوار آیت الله ابوترابی به میدان پلیس ومیدان امام حسین (ع) از طریق زیرگذر نیز طرح بلند مدتی است که در صورت همکاری راه آهن و حمایت دستگاه‌های مرتبط این طرح نیز اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که شهرداری تاکنون اصلاحاتی را در تقاطع‌ها و مسیر‌های مختلف درون‌شهری برای کنترل ازدحام در آغاز بازگشایی مدارس انجام داده است.

برچسب ها: شهرداری ، زیرگذر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.