سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر دفن اصولی زباله ها در روستاهای لنده

فرماندار شهرستان لنده گفت: دهیاران و بخشداران زباله هارا به صورت بهداشتی در جایگاه‌های تعیین شده دفع نمایند.

جلال دانش با تاکید بر شورای سلامت این شهرستان بر پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت، گفت: انتظار می‌رود همه ادارات و اعضای شورای سلامت جهت اجرای مصوبات همکاری نمایند.


فرماندار شهرستان لنده افزود:جایگاه دفن زباله در سطح شهرستان به خصوص در ورودی چند روستا بصورت اصولی و در جایگاه مناسب دفع نمیشود که بر همین اساس به دهیاران و بخشداران اعلام گردید که زباله هارا به صورت بهداشتی در جایگاه‌های تعیین شده دفع کنند. 


وی گفت: تجمع زباله‌ها مسیر تنگ گل در جاده لنده به ایدنک باعث بوجود آمدن منظره زشتی در این مکان شده که مقرر شد شهرداری تا تعیین تکلیف این جایگاه مسیر ورودی به این مکان را هر روزه برای دفع زباله‌ها در مسیر راه پاک و تمیز کند.


فرماندار لنده تاکید کرد: شهرداری و شبکه بهداشت برای جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر اقدام کنند و مقرر شد شهرداری برای آب‌های فاضلاب خروجی شهر در زیر قنات وباغ‌های جنوب لنده جهت سامان دهی جداول و دیوار کشی این ناحیه اقدام کند.


دانش گفت:با توجه به اینکه جایگاه کشتار گاه لنده به جهت عدم جانمایی و نبود بهداشت مناسب در سطح روستای دم تنگ لنده شایسته نیست، لذا منابع طبیعی باید زمینی فراهم نماید تا شهرداری جهت ساخت کشتارگاه جدید اقدام کند.

وی با تاکید بر مشکلات محیط زیستی کارخانه جات شن و ماسه و کارخانه آسفالت لنده، این کارخانه جات موظف بر پرداخت عوارض به دهیاری ایدنک کرد.


تمام ادارات و نهاد‌های دولتی بر دیوار نویسی برای تبلیغ قرار گاه جوانی جمعیت موظف شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.