سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل کارخانه قند نقده و خوزستان با ورود دادگستری آذربایجان‌غربی حل شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با تدبیر دادگستری استان و حل مشکل ۲ کارخانه آذرقند نقده و قند شوش دانیال خوزستان از بیکاری هزار و ۶۰ نفر از کارگران جلوگیری شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضایی استان با هدف حل مشکل پیش آمده در کارخانه آذرقند نقده پیرو صدور نیابت از حوزه قضایی خوزستان در جهت توقیف توربین و ژنراتور تولید برق که اصلی‌ترین دستگاه کارخانه به موضوع ورود کرد.

وی اضافه کرد: پس از بازدید میدانی از محل کارخانه و برگزاری پنج جلسه فشرده در مقاطع مختلف و اخذ نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، طرفین بر عدم انتقال توربین برق کارخانه آذر قند نقده به کارخانه قند شوش دانیال توافق کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با حمایت و نظارت دستگاه قضایی در استان توافق شد با پرداخت مبلغ توافقی به کارخانه قند دزفول از بیکار شدن کارگران کارخانه آذر قند نقده و کارخانه قند شوش دانیال جلوگیری بعمل آید و در کار تولید اختلالی حاصل نشود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان تاکید کرد: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و اقتصادی به کار گرفته است، و عنوان نمود باید مانع هرگونه اختلال در واحد‌های صنعتی و بیکاری کارگران کشور و علی الخصوص استان آذربایجان غربی شد.

کارخانه قند نقده تحت نام شرکت آذر قند با دریافت مجوز از سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی و ظرفیت اسمی مصرف سه هزار تن چغندر قند و تصفیه ۴۲۰ تن شکر خام در روز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است.

هم اینک در این واحد تولیدی که در کیلومتر ۱۱ جاده حیدرآباد نقده واقع شده است.

شهرستان نقده در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.