سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های بنیاد علوی تحت نفوذ هیچ فرد خاصی صورت نمی‌گیرد

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی گفت: فعالیت‌های بنیاد علوی در سراسر کشور تحت نفوذ هیچ شخص خاصی اتفاق نمی‌افتد.

سجاد مردانه با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد علوی فارغ از هرگونه فعالیت سیاسی است، گفت: در اجرای پروژه‌های بنیاد جهت‌گیری سیاسی نداریم و هیچیک از پروژه‌ها تحت نفوذ فرد خاصی انجام نمی‌شود.

راهبر پیشرفت منطقه ای شمال‌غرب بنیاد علوی با اشاره به گذشت یکسال از انتخاب مشگین‌شهر به عنوان منطقه ویژه اجرای پروژه‌های بنیاد علوی افزود: در بسترها و قالب‌های مختلفی در روستاهای مشگین‌شهر خدمات ارائه کرده‌ایم و این ارائه خدمات تا پایان امسال ادامه دارد.

او با بیان اینکه بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله مهمترین بحث‌های درگیر روستاها بود، گفت: بنیاد علوی با همکاری دهیاری‌ها تاکنون ۱۴ سری تجهیزات پارک در ۱۴ روستای منتخب در راستای سرگرمی کودکان و نوجوانان با ارزش هر ست بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نصب کرده است.

مردانه بیان کرد: این طرح‌ها در روستاهایی که محرومیت زیادی داشتند اجرایی شده است و لازم به ذکر است که خدمات بنیاد علوی و مستضعفان شامل دهک‌های ۱ تا ۴ می‌شود.

او در رابطه با ساخت مسکن محرومین گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۰ واحد مسکونی در بحث تفاهم‌نامه ۲۰ هزار واحدی با بنیاد مسکن و ۸۰ واحد هم طبق تفاهم‌نامه بهزیستی و کمیته امداد با همکاری بنیاد علوی اجرا شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی افزود: در رابطه با چهره روستاها همچنان طرح هادی در برخی روستاها اجرا نشده است که به پیشنهاد مسئولین در دو بخش ارشق و مرادلو ۴ روستا با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی انتخاب شده‌اند.

مردانه همچنین تصریح کرد: همچنین مقرر شده است بنیاد اجرای سنگ فرش و طرح هادی روستایی را در ۲۰ روستای دیگر انجام دهد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.