سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان کوهرنگ اعتبارات لازم تامین شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرسازی، آسفالت و ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به ویژه در بخش بازفت، صمصامی و گزستان این شهرستان از اولویت‌های این استان است و اعتبارات مورد نیز نیز تامین شده است.

غلامعلی حیدری در جمع مردم روستای میاندوهان علیا شهرستان کوهرنگ گفت: برای بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان کوهرنگ اعتباری لازم از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ تامین شده است.

وی اظهار داشت: به محض مطلوب شدن شرایط آب و هوا، نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به خصوص در مناطق روستایی اقدام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجتمع آبرسانی روستایی دهناش (مشتمل بر ۱۷ روستا) و منطقه گزستان شهرستان کوهرنگ گفت: با همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های محرومی که فاقد شبکه آبرسانی هستند، در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: افزون بر آبرسانی کار‌های مهمی نیز در بخش گازرسانی به روستا‌های دورافتاده انجام شده و انتظار می‌رود مردم در زمستان با مشکلات کمتری در این خصوص روبرو شوند.

حیدری افزود: با وجود روستا‌های فراوان شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری، اما خدمات قابل توجهی در روستا‌های دورافتاده این شهرستان در بخش جاده‌سازی، آب، برق و گازرسانی و اینترنت، مدرسه سازی و خانه بهداشت که از مطالبه‌های مردمی به شمار می‌رود گام‌های خوبی برداشته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۰۷:۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
شهرستان پهناور و کوهستانی و دارای روستاهای فراوان کوهرنگ می‌باید به زیرساختها و راههای ارتباطی بهتر و بیشتر مجهز شود و بخاطر کاهش زمان دریافت خدمات و امکانات و فاصله تا مرکز شهرستان و صرفه جویی در وقت و عمر و زمان و هزینه ها به دو و سه شهرستان کوچکتر تقسیم گردد