سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۰ شرکت دانش‌بنیان در خوزستان ثبت شده است

استاندار خوزستان گفت: ۱۴۰ شرکت دانش بنیان داریم که طبعا باید بیشتر شود؛ دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت‌های مختلف از این بخش حمایت میکند.

استاندار خوزستان گفت: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌هایی همچون بیمه، بانک‌ها و همکاری با صنایع مورد بررسی قرار گرفت.

او می‌گوید: بنا شد صنایع بزرگ استان از جمله نفت، حفاری، پتروشیمی، نیشکر، فولاد و … همکاری و همراهی بیشتری با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند؛ این جوانان فعال و نخبه امکانات خوبی ایجاد کرده‌اند و بعضاً بازار‌های منطقه را پوشش داده و مشتریانی جذب نموده‌اند و بنا شد تولیدات این شرکت‌ها در داخل بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

حسینی محراب ادامه داد: در قوانین بالادستی تسهیلات و امتیازات خوبی از جمله در زمینه معافیت‌ها برای دانش‌بینان‌ها پیش‌بینی شده و به بیمه و امور مالیات توصیه شد این قوانین اجرایی شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای پروژه‌های های بزرگ استان مطالعه و کار تحقیقاتی میکنند گفت: یکی از نقاط ضعف ما در زمینه برندسازی در سطح کشور و منطقه است. یکی از راه‌های مواجهه با این نقطه ضعف خوشه‌های صنعتی و تشکیل شورای حقوقی و داوری است تا تولیدات دانش‌بنیان تحت یک برند یا نام تجاری عرضه شود و در صورت این کار یکی از مشکلات این حوزه رفع میشود.

حسینی محراب می گوید: در خوزستان تعداد ۱۴۰ شرکت دانش بنیان داریم که طبعا باید بیشتر شود؛ دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت‌های مختلف از این بخش حمایت میکند و تلاش میکنیم از طریق این حمایت‌ها تعداد این شرکت‌ها در استان را افزایش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.