سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سپاه در کرمان

چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرافتخارترین دوره در تاریخ کشور ما مربوط به دوران دفاع مقدس است؛ زیرا همه ارزش‌های دینی، انسانی و ملی ایران و ایرانیان در این دوره نمود پیدا کرد؛ اما این قاب درخشان هنوز به شکل واقعی منعکس نشده است و جا برای کار بسیار وجود دارد. 

او  با گرامیداشت هفته وحدت افزود: امت اسلام به یک حقیقت واحد نیاز دارد تا با اتحاد بتواند بر دشمنان پیروز شود.

حجت الاسلام علیمرادی بیان کرد: انقلاب ما پرتویی از رسالت پیامبر اسلام(ص)  است و احکام آن براساس دین اسلام است و از جایگاه ویژه‌ای در جهان برخوردار است.

 او تصریح کرد: شیاطین تصور می‌کنند می‌توانند با آتش زدن قرآن به اسلام ضربه بزنند؛ اما این حرکت‌ها نه تنها درخشندگی قرآن را کم نمی‌کند؛ بلکه جاهلیت دشمنان را روشن می کند و همه ما وظیفه داریم برای بهره مندی از نور قرآن در مسیر آن جهادگونه حرکت کنیم.

سرهنگ رضا موحد، معاونت روابط عمومی و  تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان هم  در این مراسم گفت: چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان در ۸ رشته ویژه خواهران با حضور ۷۳ نفر و ۹ رشته ویژه برادران با حضور ۹۴ نفر و مجموعا ۱۶۷ نفر از کارکنان سپاه در سطح استان کرمان برگزار شد.

او افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، موضوع محور، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار شد.

سرهنگ موحد بیان داشت: طی پارسال  ۳ نفر از کارکنان سپاه استان کرمان، در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر مسابقات سراسری سپاه پاسداران شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.