سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بن‌بست در مسیر پاریس/ والیبال ایران به چک هم باخت

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود برای صعود به المپیک به مصاف چک رفت و شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی بعد از دو باخت مقابل آلمان و اوکراین و یک پیروزی مقابل قطر در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف چک رفته اند.

ترکیب بازیکنان ایران عبارتند از: محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، سیدمحمد موسوی و آرمان صالحی

دست اول (۲۵-۱۷ چک)

در همان ابتدای بازی چک از دریافت ضعیف ایران چند امتیاز سرویس گرفت. عملکرد ضعیف در حمله و دفاع خوب حریف باعث شد تا اختلاف امتیاز بیشتر شده و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵-۱۷ به سود چک به پایان برسد.

دست دوم (۲۵-۲۲ چک)

در امتیاز‌های ابتدایی ایران ۴-۱ پیش افتاد، اما چک با سرویس‌های خوب نه تنها کار را مساوی کرد بلکه ۱۱-۶ پیش افتاد. در امتیاز‌های پایانی ایران با سرویس‌های موسوی اختلاف را جبران کرد و کار مساوی شد، اما در نهایت این دست هم با نتیجه ۲۵-۲۲ به سود چک رقم خورد.

دست سوم (۲۵-۲۱ ایران)

در این دست هر چند چک پیش افتاد، ایران خیلی زود کار را به تساوی کشاند، اما اتفاق دست‌های قبل تکرار شد و چک پیش افتاد با این حال در امتیاز‌های پایانی ایران به بازی برگشت و توانست این دست را با نتیجه ۲۵-۲۱ پیروز شود.

دست چهارم (۲۵-۲۰ چک)

در این دست چک با سرویس‌های خوب پیش افتاد، اما ایران که قصد باختن نداشت به بازی برگشت و امتیاز‌ها را مساوی کرد. نزدیک‌ترین دست این بازی تا امتیاز ۱۹ مساوی پیش رفت. اما یک تصمیم مشکوک از سوی داور باعث شد چک جلو بیفتد و این دست را ۲۵-۲۰ پیروز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
البته بازهم آقای عطایی محترمانه استعفا دادن رفتن،ولی مسئله فقط مربی نیست کلا باید تمام موارد ریشه ای بررسی گردد و گمبودها برطرف گردد
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خبر استعفا درسته برای منه ایرانی شکست محسوب میشه ولی باید قبول کرد عطایی نیاز به کسب تجربه و رفع ایرادات بزرگ خودش باید باشد تا انشالله در یک زمان دیگر به والیبال برگردد.
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مشکل والیبال ما اینه هوشمندانه بازی نمی‌کنیم شما ببینین هر موقع کاظمی هوشمند بود و زمین حریف و دست بازیکن رو میدید موفق بود و سرویس زن قهار که تیم رو در می‌آورد ولی هر موقع از روی احساس ضربه میزد دفاع میشد تقریبا تیم انسجام لازم رو نداره و در ضمن وادی هم حتی یک دونگ معروف هم نیستش تمامی پاسها یا کند هستش یا گیجه یا دقیق نیست که بتونه تیم رو راه بیندازه.
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
به نظر من تیم خودباوری نداره و وجود مربی خارجی وبا صرف بودجه ارزی میتونه جنبه روانی بازیکنها رو تقویت کنه والا جنبه فنی تیم هیچ تغییر نکرده صرفا بهانه حذف میشه و این فشار رو وقتی مربی ایرانی بالا سر تیم هست نخواهند داشت
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
آقای عطائی در حد و اندازه تیم والیبال ایران نیست . مربی حرفه ای و کاربلدتر لازم داریم.
ابومهدی
۲۰:۵۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
با عطایی تا ذلت والیبال ایران
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
از ولاسکو؛ کواچ ؛لوزانو....رسیدیم به عطایی... ننگ بر شما
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
عطایی بدترین و ضعیفترین سرمربی تاریخ والیبال ایران
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
چک حواس همه را پرت کرده معلوم نیست پول باشه تو حساب یا نه
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
جوان گرایی خوبه. ولی مگه هرکس جوان بود رو باید آورد تیم ملی!! جوان بااستعداد و حرفه ای باید به کار برده بشه وگرنه یه شیر پیر بهتره
علی
۱۹:۱۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این تیم را منحل و از جوانان برای اینده والیبال استفاده کنید انهم با مربی خارجی تا بیشتر از این سر افکنده نشده اند
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
تیم والیبال دیگه از هم پاشیده .نیاز به ترمیم بازیکن ومربی دلرد.
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ضعف دریافت و سرویس رو دیگه هر بچه ای میفهمه، فکری بحال پاسور درستی بکنید. بیخود نبود که اهل فن های دنیای برتر والیبال سعید معروف را جادوگر میخواندند.
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ماشالله به بر و بچه های خودمون پشت سرهم تمامی میادین رو میبازیم افرین برشما و کادر فنی.