سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان قرآنی در الوند

نخستین همایش تجلیل از برگزیدگان قرآنی الوند با حضور اساتید و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

درنخستین همایش تجلیل از برگزیدگان قرآنی شهرالوند حجت الاسلام قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه، ابوالقاسمی و سید مصطفی حسینی قاری بین المللی قرآن کریم و دارنده رتبه اول مسابقات بین المللی اندونزی حضور داشتند.

 شهردار الوند دراین مراسم گفت: فراهم کردن زمینه تعالی و رشد فکری و فرهنگی افراد جامعه به سوی کمال از جمله رسالت‌هایی است که نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف همچون شورا و شهرداری وظیفه دارند در مسیر تحقق آن مشارکت جدی و اثرگذار داشته باشند.

جواد خلج طایفه افزود: شورای اسلامی و شهرداری الوند برای اهداف و برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف، کمک به توسعه و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را نیز برعهده دارند که یکی از این خدمات مهم، همراهی و حمایت از ترویج فرهنگ قرآن و معارف اسلامی است.

شهردار الوند گفت: امر فرهنگ جدایی‌ناپذیر از قرآن است و به همین سبب شورا و شهرداری الوند به آن اهتمام داشته و علاوه بر فراهم کردن زیرساخت و حمایت از نهاد‌های قرآنی در سطح شهر، در زمینه برگزاری محافل قرآنی و دینی نیز فعال بودند و در کنار ایجاد بستر برای فعالیت‌های خود، در راه اعتلای فرهنگ قرآنی جامعه نیز اقداماتی را انجام دادند.

در این مراسم از ۲۰۸ نفر از اساتید، پیشکسوتان، حافظان، قاریان، مفسران و خیرین قرآن کریم تجلیل شد.

دراین همایش، از پوستر دومین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز هم رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.