سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین رونمایی از سردیس هنرمند متعهد مرحوم احمد عزیزی

آیین رونمایی از سردیس هنرمند متعهد مرحوم احمد عزیزی شاعر کرمانشاهی امروز با حضور رئیس دفتر شعر موسیقی و سرود رسانه ملی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه آیین رونمایی از سردیس احمد عزیزی شاعر کرمانشاهی با حضور مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی و جمعی از اهالی شعر و ادب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا قزوه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: احمد عزیزی به لحاظ سبک خاصی که در شعر انقلاب ایجاد کردند یکی از بهترین شاعران انقلاب اسلامی است.

مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی با بیان اینکه وی یکی از دو شاعر بزرگ سبک شعر انقلاب است، افزود: باید در جهت معرفی این چهره به کل کشور و سطح جهان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه همه شاعران تاجیکستان و افغانستان احمد عزیزی را می‌شناسند، گفت: وظیفه همه ما در دستگاه‌های حوزه فرهنگ، تبلیغ و هنر این است که تلاش کنیم چنین افراد فاخری فراموش نشوند.

علی صفدر در حاشیه مراسم رونمایی اظهار داشت: احمد عزیزی یکی از چهره‌ها و شاعران متعهد و انقلابی استان کرمانشاه است.

مسئول اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف از ساخت این سردیس تجلیل و احترام از اهالی هنر است، افزود: این سردیس در اداره‌کل ارشاد اسلامی استان حفظ و نگهداری می‌شود.

وی گفت: جای خوشحالی و افتخار دارد که این شاعر چهره برجسته ادبیات ایران متعلق به کرمانشاه است و می‌تواند الگویی برای نسل جوان باشد.

 نشست ادبی «پیام‌آور رحمت» با حضور استاد قزوه شاعر برجسته کشوری، شاعرانی از کشور‌های دیگر و شاعران کرمانشاهی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد ارسلامی استان برگزار شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.