سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آبرسانی پایدار به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تا یک ماه آینده

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از آغاز طرح آبرسانی پایدار به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی تا یک ماه آینده خبر داد.

سردار زهرایی در اختتامیه جشنواره جهادگران خراسان جنوبی گفت: مرحله اول قرارداد آبرسانی به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار که قبلا بسته شده در حال اجراست و مرحله دوم آن که شامل همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان می‌شود.

وی افزود: این طرح تا یک ماه آینده آغاز می‌شود ودر مدت ۴ سال اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از آغاز طرح آبخیز تا جالیز  خبر داد و گفت: این طرح از فردا در سراسر کشور آغاز می شود و خراسان جنوبی در این طرح سهم خوبی دارد.

سردار زهرایی تقویت وتجهیز، توانمندسازی قرارگاه‌های جهادی و شبکه سازی تخصصی جهادگران از رویکرد‌های اصلی امسال بسیج سازی دانست.

وی در ادامه به توطئه‌های اخیر دشمنان اشاره کرد و افزود: دلیل شکست آمریکا، اسرائیل، منافقین و در فتنه اخیر، طرف بودن با آدم‌هایی است که قلبشان در تسخیر خداست و عزت و غیرت، عفت و شهامت و درنهایت شهادت را هدف خود می‌دانند، لذا حریف این معادله نمی‌توانند باشند و همیشه شکست عایدی آنهاست.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور شهیدان علی وردی و عجمیان را الگو‌های جوانان انقلابی دانست و افزود: این دو شهید والامقام به عنوان یک جهادی تا جان در بدن داشتند، جلوی باطل ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی هم در این مراسم رمز موفقیت گروه‌های جهادی را اخلاص و همدلی دانست و گفت:با عزم و ارادت گروه‌ها جهادی تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا ماموریت‌های محوله را به بهترین شکل انجام دهیم.

سردار مهدوی با اشاره به خدمات جهادگران در دورترین و صعب العبور ترین‌نقاط استان گفت: این جزو خدماتی است که مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفت که نمونه اش آبرسانی به روستا‌هایی است که موجب مهاجرت معکوس شده است

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: در این جشنواره ۶۳۶ جهادگر ۵ هزار و ۲۰۰ اثر ارسال کردند که ۲۲ اثر رتبه برتر معرفی شد و نفرات برتر هر گروه به جشنواره کشوری راه یافتند

هنری از تخصصی شدن و دانش بنیان‌شدن گروه‌های جهادی خبر داد و گفت:در یکسال گذشته بیش از ۲۰ هزار جهادگر در قالب هزار و ۹۹۶ اردوی جهادی بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال خدمات رسانی کردند.

در این مراسم از ۳ طرح فناورانه جهادگران استان شامل، کیف پزشکی از راه دور، تولید علوفه و دستگاه ارتقا یافته پارچه بافی سنتی رونمایی شد.

تجلیل از ۷۸ جهادگر برتر استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.