سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد بیش از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات بازار سرمایه

شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۶۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۱۲ مهر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد هزار و ۸۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۸ هزار و ۶۲۲ واحدی قرار گرفت.. در انتهای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۶۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۲۷ میلیارد تومان رسید. شپدیس، خودرو و پاکشو سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و ثامان، تکاردان و ثشاهد سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با افزایش ۳ هزار و ۲۵۶ واحدی روی پله ۷۱۵ هزار و ۹۸۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۳۳ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز انبوه سازی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۰۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی وفلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
میدکو ۲، افران و یاقوت بیشترین ارزش معامله و نماد‌های میدکو ۲، حفارس و وپاسارح بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۶۳۴، اراد ۶۵۴ و اخزا ۰۱۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های بپاس ۲، اعتماد ۲ و دی بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.