سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

مشارکت مردم، مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور مردم همواره در اداره کشور نقش آفرین بوده و با حضور موثر خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده خدعه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

او با تاکید بر این که اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند، اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سختکوشی و تعهد مجموعه دولت در مسیر مشکلات و دغدغه‌های مردم، از نحوه اطلاع رسانی از این خدمات گلایه کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید داشتند که لازم است همه عوامل اجرایی ستاد انتخابات نیز به سهم خویش در مسیر رفع این مسئله گام بردارند.

عزیزی در پایان بر مراقبت و رصد فضای انتخاباتی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و تامین شرایط رقابت سالم کاندیدها، استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه‌ای در سطح استان، آگاهی بخشی به مردم در مورد اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجمع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

محمدحسین پارساییان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این نشست با بر شمردن مزیت‌های ماده ۱۳ قانون انتخابات برای کمک به تامین نیاز انسانی و تجهیزاتی ستاد‌های انتخاباتی شهرستان ها، خواستار بهره گیری حداکثری و موثر از ظرفیت‌های این ماده قانونی شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های خوب شهرستان بافق در حوزه منابع انسانی، بر بهره گیری هنرمندانه از این ظرفیت برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست با اشاره به افزایش زمان فرآیند انتخابات در قانون جدید، به مرور زوایای مختلف این قانون پرداخت و بر تسلط کامل همه عوامل نقش آفرینی در برگزاری انتخابات اسفندماه بر قانون جدید تاکید کرد.

او همچنین توجه به تقویم زمانبندی انتخابات، مستندسازی فعالیت‌های انتخاباتی، رصد دقیق اخبار و اطلاعات و توجه به بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های ابلاغی و توجه به امر آموزش در رده‌های مختلف اجرایی را مهم برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.