سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه؛

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان که به نوعی اختتامیه آن است طی ۴ شب با حضور شخصیت‌های کشوری در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: از آغاز به کار کنگره تا کنون که دو سال می‌گذرد برنامه‌های زیاد و مختلفی در سطح استان برگزار شده است، اجلاسیه این کنگره که به نوعی اختتامیه آن است طی ۴ شب با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود.

سردار مهدی فرجی افزود: این اجلاسیه از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار خواهد شد که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا و مسئولین کشوری دعوت شده است.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان نیز گفت: افتتاحیه این نمایشگاه ۱۵ مهرماه یک روز قبل از اجلاسیه ساعت ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، برپایی غرفه‌های هنری و فرهنگی با محوریت موضوعات کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرود‌های جمعی در این نمایشگاه انجام می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان افزود: هم‌چنین ۸۰۰ جهیزیه متشکل از ۵ قلم اساسی به نو عروسانی که شناسایی شدند به نیت شهدای استان اهدا می‌شود این مراسم با حضور مسئولین کشوری، بسیج سازندگی، مسئولین استانی و سازمان بسیج با حرکت خودرو‌ها به سمت شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

سردار فرجی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه کنگره شهدا در همدان بیان کرد: ۱۶ مهر ماه که مصادف است با سالگرد شهید همدانی در این روز هم صبح و هم بعداظهر مراسم در محل مزار شهید همدانی اجرا می‌شود که این مراسم نیز با حضور مهمانان کشوری و با همکاری پادگان قدس همدان، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.