سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان برقرار شد.

محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری چهار هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هموطنان می‌توانند شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی در خصوص شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه‌های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان به صورت دائم بروز رسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی و… را به اطلاع تماس گیرنده می‌رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.