سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پویش مردمی مسجد، کانون وحدت در استان اصفهان

همزمان با هفته وحدت به همت بچه‌های مسجد پویش مردمی «مسجد، کانون وحدت» درمساجد استان اصفهان تشکیل شد.

این پویش مردمی با هدف اتحاد شیعه و سنی و محکومیت اهانت به قرآن با تلاش بچه‌های مسجد و محوریت جوانان و نوجوانان برگزار شد.


سرپرست ستاد فهما استان اصفهان با اشاره به شکل گیری پویش مردمی مسجد، کانون وحدت گفت: این برنامه در استان اصفهان با محوریت تشکل‌های فرهنگی به ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همکاری هیات امنا مسجد و ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شده است.


محمد تقی محمدیان افزود: این پویش در قالب آذین بندی و جشن‌های مردمی برگزار می‌شود و به صورت ویژه در مناطق کشور که دارای شیعه و سنی نمازگزاران اهل تسنن و تشیع در مساجد همدیگر شرکت می‌کنند.


او مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های فرهنگی، جشن، تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت و محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در این ایام اعلام کرد.


حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: آذین بندی مساجد و محلات، مهمانی اهل مسجد و نمازگزاران، اجرای محفل انس با قرآن کریم در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، نور و شادی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای گروه‌های سرود و تواشیح و مداحی مداحان اهل البیت (ع) از جمله‌های برنامه‌های این ایام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.