سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

نگاه ما به حوزه جوانان برنامه محور و تحولی است

حاجی حسینی گفت: با تدوین سند یزد جوان تحول آفرینی در حوزه جوانان استان یزد رقم می‌خورد.

زهیر حاجی حسینی  مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در نشست با خبرنگاران در رابطه با حوزه جوانان با اشاره به اینکه ۱۱۰ سمن و ۵۵ هیئت ورزشی داریم گفت: توقعات زیادی در این حوزه از سوی مردم وجود دارد، اما تاکنون اقدامات زیادی در حوزه جوانان انجام گرفته است.

او ادامه داد: ماموریت اصلی ما در حوزه جوانان موضوع ازدواج است، سال گذشته ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد رتبه اول کشور را کسب کرده است و سال گذشته ۱۲ نشست ساماندهی حوزه جوانان با حضور شخص استاندار برگزار شد، که گواهی این است نگاه حاشیه‌ای به این بخش وجود ندارد.

او افزود: استان یزد در بخش تخصیص وام ازدواج و پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه اول کشور را دارد، معاونت جوانان استان رتبه اول کشور در شاخص‌های ازدواج، برنامه‌های هفته‌های ازدواج، هفته جوان کسب کرده و در موضوع ترویج ازدواج، کارگاه‌های مختلف پیش از ازدواج، ایجاد مراکز همسریابی، نمایشگاه‌های ازدواج، برپایی جشن‌های ازدواج آسان و آسمانی و در همه شهرستان‌ها را دنبال کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی مجموعه‌های مردم نهاد و سمن‌ها را دنبال می‌کنیم چرا که به واسطه ویروس کرونا تعطیل شده بود همچنین توجه ویژه‌ای به رویداد‌های ورزشی و زیرساخت‌های ورزشی خواهیم داشت، ارزیابی هیئت‌ها ورزشی صورت می‌گیرد که نهایتا عملکرد‌های آنان را رسانه‌ای خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.